26 Mart 2010 Cuma

GENC KOREOGRAFLAR 01 Festivalinde yer alan eserler

“Başlangıç

Koreografi: Erdem GÜNDÜZ

Dansçılar: Beril Batbay, Melis Özbek, Orçun Okurgan, Özge Pelin Tufekci

“Lüöçk”

Koreografi: Dicle DOĞAN, Ceyda HACISÜLEYMANOĞLU

Dansçılar: Dicle Doğan, Ceyda Hacısüleymanoğlu

“Vazg…”

Koreografi: Alper MARANGOZ

Dansçılar: Alper Marangoz, Beril Şenöz

“Bir Hayvanat Bahçesi Hikayesi”

Koreografi: Levent AKKÖK & Utku DEMİRKAYA

Dansçılar: Levent Akkök, Utku Demirkaya, Gül Batırbaygil

Metin: Edward Albee

“Fütursuz”

- bitti...sadece bittii...bilmiyorum...

tozlu...
susadım..
iyiyim ben..sanırım..
Ya da hayır..hiç bilmiyorum ki..
ben zaten genelde hiç bi şey bilmem..
KİMİM Ben!?!?-

Koreografi:Gizem AKMAN

Dansçılar:Gizem Akman, Dicle Doğan, Tuğba Özoğlu, Şamil Taşkın, Orçun Okurgan, Nehir Eroğlu

“Ters Köşe”

Koreografi & Dansçı: Berna ŞENSAZ

“Carmesim”

- Kadın mı yoksa bir yaratık mı? İyi mi yoksa kötü bir yaratık mı?

Yüzde kaçı insan ya da yüzde kaçı hayvan?

Eğer bir yaratıksa nasıl ses çıkarırdı?

En sevdiği yemek hangisi?-

Koreografi & Dansçı: Sezen TONGUZ

“ Stereo ”

Koreografi:Nil BATIRBAYGİL

Dansçılar:Nil Batırbaygil , Gül Batırbaygil

“Salvation”

- “I am the alfa and the omega, the first and the last ...the beginning”-

Koreografi & Dansçı:Umut SÜREL

“izaman 2.0”

- Zaman, hareket ve değişimdir, çünkü zaman, değişim yaratır. Hareketteki yavaşlamanın bellekteki hızlanmayla ters orantılı oluşu ve dansın zamanın çizgiselliğini dönüştürüşü "izaman 2.0" da gözlemlenir -

Koreografi & Dansçı: Erdem GÜNDÜZ

“Uzaktım”

Yerlebir Proje Topluluğu

Koreografi: Elif DAÇ

Dansçılar: Canan Yücel, Elif Daç, Mert Öztekin, Seçil Demircan, Seyhan Baysoy

“Amnesia”

-kimlik-benlik(sizlik)-

Koreografi & Dansçı: Harun KOCABIÇAK

Kostüm Tasarım: İrem YÜKSEL

“Kısa Metraj”

Koreografi: Recep Erhan AY

Dansçılar: Ece Ulutan, Damla Tunç, Murat Öztekin, R. Erhan AY

Kostüm: Çağdaş Bale Topluluğu

“Don”

Koreografi: Evrim AKYAY

Dançılar: Evrim Akyay, Alper Marangoz

“Biz Mutlu Bir Aileyiz”

Yerlebir Proje Topluluğu

Koreografi: Seyhan BAYSOY

Dansçılar: Ayberk Esen, Canan Yücel, Elif Daç, Mert Öztekin,

Seçil Demircan, Seyhan Baysoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder